dissabte, 23 de maig del 2009

Genet hàradan


M293 Haradan Mounted Chieftain
Mithril Miniatures, 32mm


Aquesta és una figura que he trigat força a completar, essencialment perquè no acabava de trobar-li una muntura que em convencés prou. Els cavalls són de les comptades produccions de Mithril que no m'han acabat de fer mai el pes -potser per traços excessivament simples, o molt escadussera varietat de postures. Finalment, per casualitat vaig trobar la solució l'any passat en una caixa de figures de plàstic dur de la firma russa Zvezda, de la seva sèrie de fantasia Ring of Rule. Tot i que de mida un xic justeta, em va semblar que aquest cavall armat de Zvezda combinaria a la perfecció amb el superb genet cuirassat de Mithril, i em vaig posar a la feina. Com que el cavall és de plàstic i ha de suportar una figura de metall, em vaig voler assegurar inserint un filferro a cada peülla anterior de l'animal, enganxant-lo amb pegament de modelisme. Posteriorment, el cavall va ser fixat a una base estàndard de GW, també amb pegament de modelisme. Diria que els resultats finals són prou bons, almenys jo n'estic força satisfet!