divendres, 1 de maig del 2009

Aventurera èlfica

M212 Elvish Female Adventurer
Mithril Miniatures, 32mm


Al meu modest entendre, no hi ha cap fabricant de miniatures que hagi plasmat, com Mithril i el seu esculptor Chris Tubb fan, l'etèria essència dels éssers èlfics i la seva elegància subjugadora -excepció feta, probablement, de Tom Meier i la seva firma, Thunderbolt Mountain; tot i que, al meu parer, aquestes darreres pequen d'un cert barroquisme. No és el cas de les figures èlfiques de Mithril, que gaudeixen de gran sobrietat, cosa que fa pel meu gust. Aquesta figura femenina d'una aventurera èlfica n'és un cas exemplar: les seves robes no presenten gairebé cap guarniment i només el seu tall i l'estil, reminiscent de les cuirasses alt-èlfiques del passat, denoten la seva factura. Pertanyent a la sèrie The Elves of Lórien de Mithril, m'ha semblat adient pintar-la en colors propis de la boscúria, bruns i verds, com acostumo a fer amb totes les meves miniatures de Lothlórien i El Bosc Llobregós (Mirkwood en anglès). L'escut no és original seu, sinó d'una altra figura femenina de Mithril, però per les seves formes m'ha semblat més apropiat per a ella.


Crec recordar que el contrincant de la nostra heroïna és la figura M232, caracteritzada com a guerrer orc de Mórdor. Però ja en parlarem un altre dia.